wtorek, 14 lipca 2015

W weselnym klimacie

Baza: baza hybrydowa Gelish
Kolory: lakiery hybrydowe BANANA #023 (Semilac), Glitter LA VIDA LOCA (Indigo)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: top coat hybrydowy Gelish

W końcu pora zabrać się za tego posta. Wszystko wgrałam sobie już przed weekendem wypisałam użyte produkty, ale ostatecznie nie zdążyłam wszystkiego skończyć. Zaś w weekend bawiłam się na kolejnym weselu i jakoś nie było kiedy. Oczywiście te pazurki są z wesela majowego ;)
Miałam żółtą sukienkę i nie wiedziałam jak połączyć z tym Glitter LA VIDA LOCA, tak bardzo mi się podobał że nie było mowy, abym go nie użyła. Zatem wyszło takie połączenie jak widzicie :) Na kolorku Banana zmalowałam standardowe różyczki, najpierw zrobiłam białe plamki a później czarne kontury, podobnie z zielonymi listkami.
Jednak muszę jeszcze powiedzieć kilka słów na temat tego fioletu od Indigo, bo tak strasznie mi się spodobał. Ma mnóstwo mieniących się drobinek wśród, których są też czerwone. Zaś na paznokciach wygląda bardzo efektownie, myślę że wyglądałby równie ciekawie z jakimś one strokowym zdobieniem. I oczywiście jak na pierwszy lakier od Indigo jest bardzo zadowolona zarówno z aplikacji jak i z szybkości ściągania, nie mówię o trwałości, bo to jest chyba oczywiste :) Zatem pora na zdjęcia, zapraszam.  




17 komentarzy:

  1. Przepiękne są. Piękne połączenie kolorów.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhhh banana króluje w tym sezonie, jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. niedawno dotarł do mnie semilac banana i w rzeczywistości ma jeszcze lepszy odcień niż na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze różyczki, w ogóle połączenie kolorów świetne, nie wpadłabym na to że mogą ze sobą tak świetnie współgrać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjej, prześliczne mani! Jestem zachwycona nim! zauważyłam, że mamy b,podobna płytkę paznokci :D srodkowy najszerszy ( nie licząc kciuka) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dwa paznokcie z różyczkami są przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorystyczne, a te kwaituszki są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bananek z różyczkami <3 cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamunciu zakochałam się w tym kolorze od indigo <3 jest bossskii muszę go kupić piękne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  10. Różyczki wyglądają pięknie i świetna kolorystyka całego mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Różyczki wyglądają zachwycająco :D
    Zapraszam do mnie http://mydreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolor tego Semilac'a (mam nawet na sobie teraz bluzkę w takim kolorze ;-D ) . Zdobienie bardzo ładne, różyczki w zdobieniu paznokci to zawsze dobry pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...