środa, 19 sierpnia 2015

Letnie niebieskości

Baza: Chalky Matt #243 Kredowy matt BLUE (MySecret)
Wzorki: czarna i biała farbka akrylowa
Wykończenie: na paznokciach u środkowych i wskazujących palców - top coat KillyS

No dobra, jednak udało się znaleźć dziś chwilkę na nowego posta. Nieskomplikowane zdobienie, szybkie w wykonaniu. Jednakże przy tej szybkości też delikatnie przesadziłam, bo nie wszystko dobrze mi zaschło i trochę odcisków się narobiło. Co do kropeczek to wykonałam je najpierw czarną farbką akrylową a później białą, na koniec nałożyłam zwykły top. I o to cała filozofia :)
Zostawiam Was ze zdjęciami, podczas gdy sama idę odpoczywać, bo czuję straszne zmęczenie. Jednak na razie mogę Wam powiedzieć, że podoba mi się w pracy. Ludzie są bardzo mili, sympatyczni i pomocni. Łatwo przyswoić mi wiedzę praktyczną i jakoś się w tym odnajduję, ale już mnie straszy cała sterta faktur do zaksięgowania ;)




9 komentarzy:

  1. Jakie słodkie :3 ! Proste, ale jaki efekt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kropeczki są nieziemskie, zresztą całość zdobienia bardzo przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te białe kropeczki na tym niebieskim lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. banalne, ale jakie efektowne !! ja czasem nie mam siły nawet na takie zdobienia, szczególnie teraz jak jest sezon urlopowy i mnóstwo pracy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądają. "Bąbelki" dodają jeszcze większego uroku temu błękitowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor!
    Powodzenia w nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...