czwartek, 27 sierpnia 2015

Pierwsze próby z akwarelą na paznokciach

Baza: zieleń City Fashion #180 (Hean), żółty miniMax #937 (Eveline)
Wzorki: farby akwarelowe
Dodatkowo: mini drops #164 (MIYO)
Wykończenie: top coat KillyS

Hej, mam dziś dla Was moje pierwsze próby z akwarelą. Znacznie łatwiej jest mi malować na kartce papieru niż na paznokciu, bo tutaj pole manewru jest strasznie małe. Ciężko jest się wczuć, bynajmniej w moim przypadku. Muszę jeszcze nad tym popracować, bo na razie to jest kiepsko. Jednak nie zamierzam się poddać, z czasem będę z tym walczyła ;)




6 komentarzy:

  1. Dobrze ci idzie malowanie akwarelą :) Ciekawe zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że pięknie Ci to wyszło :) I bardzo podoba mi się, że paznokcie z kwiatami mają rameczkę, daje to efekt małych obrazków <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie jest kiepsko, bardzo ładnie Ci to wyszło! Pierwszą próbę możesz śmiało zaliczyć do udanych ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :) Więcej takich prosimy! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...