sobota, 8 sierpnia 2015

Tęczowe kropeczki

Baza: Nailed it! #36 (MIYO)
Dodatkowo: GlamNight Sparkle #03 (Bell)
Wzorki: kropki wykonane białą farbką akrylową, zaś kolory na kropkach rozcieńczonymi z bezbarwną odżywką lakierami City Fashion #168, #180 (Hean), mini drops #158 (MIYO), Polka #59 (Vipera)
Wykończenie: top coat KillyS

W tę słoneczną sobotę mam dla Was tęczowe kropeczki na moich paznokciach. Efekt nie do końca wyszedł taki jak chciałam, ale nie ma tragedii. Kilka słów o wykonaniu. Na zaschnięty lakier od MIYO #36 nałożyłam GlamNaight Sparkle #03 i poczekałam aż trochę podeschnie. Dalej białą farbką akrylową przy użyciu sond i końcówek pędzelków wykonałam kropki. Gdy wszystko zaschło zmieszałam wybrane kolory z bezbarwną odżywką, każdy kolor oddzielnie. Później nakładałam te rozjaśnione mieszanki na paznokcie. Na koniec nałożyłam top coat KillyS. Pozostawiam Was teraz ze zdjęciami. ;)



10 komentarzy:

  1. Genialne zdobienie. Chyba kiedyś ukradnę pomysł. Dla mnie bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo oryginalny efekt! super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne :) Super pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Te kropeczki są genialne

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Pozwolisz, że się zainspiruję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pazurki genialne mi się wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...