środa, 23 września 2015

Kraina lodu w wersji II

Paznokcie z Anną i Elsą: produkty jak w poprzednim poście
Zaś pozostałe to: I love Hean sugar INDYGO #854

Ze wzg na to, że szkoda mi było ściągać hybrydę z Anną i Elsą, to postanowiłam że je zostawię, a zmienię tylko kolorystykę na pozostałych pazurkach. I w ten oto sposób zmieniłam ją na INDYGO, czyli mój ulubiony lakier z serii sugar od Hean. No i muszę przyznać, że w tym połączeniu bardziej mi odpowiada. W poprzednim troszkę przekombinowałam z tymi neonkami.


7 komentarzy:

  1. Śliczne a ten lakierek niebieski jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. Super teraz to wszystko tak fajnie się ze sobą łączy choć poprzednia wersja tez mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. szalona xD ja nie umiem malowac twarzy.. czy to na paznokciach czy nie.. jakos mi nie wychodzi :) ale Twoje sa wietne :) wszystkie dzieciaki w moim otoczeniu zabiłyby za takie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite, musisz być oburęczna :D Mnie malowanie lewej ręki na jeden kolor nie wychodzi nawet w połowie tak, jak Tobie rysowanie twarzy :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...