niedziela, 8 listopada 2015

Stemplowanie

Baza: Nailed it! #36 (MIYO), czerwień Top Flex #02 SAND EFFECT (Pierre Rene)
Stemple: zestaw do stemplowania (BPS)
Uzupełnienie wzorków: czerwień Top Flex #02 SAND EFFECT (Pierre Rene), złoto I love Hean sugar GOLD #852 (Hean)
Wykończenie: top coat KillyS

Witajcie moi drodzy, bardzo Was przepraszam, że zamilkłam prawie na miesiąc, ale po prostu nie mogłam sie zmobilizować do tego posta. Jednak dziś wracam z nadzieją, że będzie lepiej. Zwłaszcza, że przede mną dwie bardzo ciekawe współprace. I szykuje się niespodzianka również dla Was ;)
A teraz wracając do tematu posta kilka słów o zestawie do stemplowania. Zwlekałam tak dlugo z recenzją aż produkt został wyprzedany bądź wycofany. Jednak coś tam mogę o nim napisać. Na początek zaskoczyła mnie wielkość stempla gdyż nie spodziewałam się, że będzie niemalże jak moja dłoń, co niestety nie przekłada się na wygodę. Bardzo ciężko stemplować takim stemplem, jednak gdy już się uda to wzorki z płytki, która była w zestawie są super. Tworzą ciekawe kompozycje. Aby zatuszować delikatne niedociągnięcia zakamuflowałam je złotkiem i czerwienią :) A teraz kilka fotek.



Obiecałam też napisać coś o prezentach urodzinowych. Poniższa niespodzianka czekała na mnie po powrocie z pracy, gdyż właśnie tak zaskoczyła mnie moja siostra cioteczna.


A oto kolejna, czyli torcik czekoladowy, którym zostałam zaskoczona, ponieważ przypadkowo zauważyliśmy na karcie menu informację z prośbą o poinformowanie obsługi o urodzinach bądź imieninach ;) 


Były jeszcze inne niespodzianki, ale na więcej newsów musicie poczekać. Jednak na pewno z czasem zdjęcia Wam dużo zdradzą ;) A na razie musicie cierpliwie czekać :P




4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe zdobienie. Super to wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdobienie :-) Ten stempel jak dla mnie byłby za duży ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory wszystko do sb pasuje super :) Ciach pewnie było pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ciekawie to wygląda! Mam ten stempel, ale wg mnie nadaje się tylko do produkcji naklejek, za twardy do obijania na paznokcie i zbyt nieporęczny ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...