czwartek, 26 listopada 2015

Sweterek z Indigo

Baza: baza hybrydowa Indigo
Kolory: lakiery hybrydowe Mr. White, Toffi Coffee, Istambul Glitter (Indigo)
Wzorek: lakier hyrydowy Mr. White (Indigo)
Wykończenie: top hybrydowy Indigo

W tym tygodniu chyba Was zasypię postami. Korzystajcie póki mam motywację :) Przy okazji mam również nadzieję, że posty ze zdobieniami Wam się podobają. Dziś stylizacja z bardzo dawna, bo aż z września, ale po prostu nie było kiedy się za to zabrać. I tutaj wykorzystałam jeden z najśliczniejszych kolorków jaki posiadam, a jest nim Istambul Glitter. Pokochałam hybrydowe glittery, a ten to już do szaleństwa. I jestem skłonna powiedzieć, że będzie to lakier, który zagości na moich paznokciach w pewnym szczególnym dniu, ale o tym kiedy indziej ;) Toffi Coffee również bardzo mnie zauroczył, jednak co tu wiele mówić co nowy kolorek od Indigo w mojej kolekcji, to coraz lepszy i równie uroczy. A teraz pora na zdjęcia :)


14 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają sweterkowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek :) Ten niebieski piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawienie kolorków, no i tego sweterka z glitterem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawiodłam się na białym od Indigo bo mi się marszczy w lampie pewno jakiś felerny mi się trafił, mam za to inne kolory i są świetne :) też mam sweterkowe zdobienie u siebie ale juz nie długo bo przychodzi pora je już ściągnąć :) piękny ten glitter

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się w koncu zebrać i wypróbować te sweterki :)) Super wygląda połączenie z tym glitterem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne ... :) Ja dopiero co zaczynam swoją przygodę z hybrydami .. :) Ciekawe jak to bedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beż jest cudowny. Muszę sama wypróbować wreszcie metody "na sweterek". :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie wygląda to połaczenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku ślicznie Ci wyszło! Ten beż <3 Zapraszam do mnie : http://ma--ry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko przepiękne ! z jakiej firmy ten niebieski? :)

    Zapraszam/ www.knailsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Istabmul rzeczywiście przepiękny odcień, muszę sobie dopisać do swojej chciejlisty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki fajnie dobrane i efekt sweterka również :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...