poniedziałek, 21 grudnia 2015

Aurora

Baza: miniMAX #080 (Eveline), mini drops PAPAYAWHIP #161 (MIYO)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: top coat INSTA-DRI (Sally Hansen)

Hej, hej, witajcie w tym świątecznym tygodniu. U mnie jeszcze zdobienie niezwiązane z tematyką świąteczną, ponieważ nie mam czasu na takowe. Jednak nie martwicie się jedno świąteczne na pewno będzie, a mam też nadzieję że uda się wykonać jeszcze jedno. Zobaczymy jak będę stała z czasem. Na szczęście jeszcze tylko jutro do pracy, a na 23-go i 24-go zarezerwowałam sobie urlop, bo zapewne ciężko byłby wrócić w Wigilię z Wawy ;) Mam nadzieję, że troszkę odpocznę przed końcem roku.
Tymczasem wracając do zdobienia, chciałam Wam zaprezentować kolejną księżniczkę Disneya. Tym razem jest to Aurora. Pierwsza wyszła dość kiepsko, natomiast druga wygląda już o wiele lepiej i według mnie nawet jakoś przypomina tę księżniczkę. Wychodzi na to, że o wiele lepiej idzie mi malowanie lewą ręką J
Jestem też bardzo ciekawa ile z Was zauważyło moje śliczne świecidełko na prawej dłoni, które gość tam już od ponad dwóch miesięcy, na blogu trochę krócej? J
A teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć. Trzymajcie się J Nie będę pisała, że ciepło bo przydałoby się troszkę chłodu i zimowego krajobrazu na ten świąteczny czas J



3 komentarze:

  1. Jak szczegółowo :)Za Aurorą nigdy jakoś specjalnie nie przepadałam, ale Twoja jest spoko :)
    Tylko średnio mi pasuje zdobienie na środkowym, bo wydaje mi się, że skraca paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym tak umieć malować

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...