poniedziałek, 25 stycznia 2016

Coffee Toffii

Nazwa: #195 crimson z serii SENSIQUE COLOR (Sensique)
Od producenta: "Trwały lakier do paznokci z Tefpoly. Intensywny kolor i szklany połysk. Przed użyciem wstrząsnąć (góra/dół). Polecane zastosowanie lakieru podkładowego."
Opis: Kolejny lakier od Sensique to taka typowa czekoladka. Nakładanie jest bezproblemowe, ponieważ nie smuży, zaś krycie przy dwóch warstwach czasem może być niezbyt wystarczające, ponieważ pojawiają lekkie prześwity. Jednak lakier zasycha dość szybko i pięknie błyszczy bez topu. Dodatkowo mimo ciemnego koloru nie przebarwia płytki. 
Pojemność: 10 ml
Cena: 6,99 zł

Nazwa: #188 Latte z serii SENSIQUE COLOR (Sensique)
Od producenta: "Trwały lakier do paznokci z Tefpoly. Intensywny kolor i szklany połysk. Przed użyciem wstrząsnąć (góra/dół). Polecane zastosowanie lakieru podkładowego."
Opis: Podobnie jak powyższa czekoladka, tak i latte jest bardzo przyjemnym lakierem. Jednak kryje wystarczająco już przy dwóch warstwach. Bardzo podoba mi się kolor ze względu na to, że jest taki uniwersalny. Stonowany dobry na każdą okazję, bo nawet gdy chce się jakoś zaszaleć to można coś ciekawego zmalować.  
Pojemność: 10 ml
Cena: 6,99 zł

Baza: odżywka do paznokci PROTEIN IN ACTION (Sensique)
Kolory: #188 Latte, #195 crimson z serii SENSIQUE COLOR (Sensique)
Wzorki: farbki akrylowe
Dodatki: złoty brokat, fioletowe cyrkonie
Wykończenie: top coat INSTA-DRI (Sally Hansen)

Na koniec oczywiście mam dla Was zdobienie. Jednak jest ono już trochę znoszone, dlatego możecie zauważyć lekko starte końcówki. Ponadto zdjęcia wykonane z fleszem, bo w tygodniu nie mam możliwości zrobienia zdjęć przy naturalnym świetle. :/ 


Lakiery miałam okazję testować dzięki uprzejmości Drogerii Natura oraz marki Sensique. :)


7 komentarzy:

  1. Fajne połączenie, i ta cyrkonia fioletowa to taki fajny akcent, mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają te kwiatki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, jesienne kolory i ładne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...