czwartek, 14 stycznia 2016

Kobalt


Nazwa: #251 COBALT BLUE z serii HOT COLORS (my Secret)
Od producenta: "Nowoczesna formuła lakieru zapewnia wykończenie o woskowej strukturze z subtelnym połyskiem."
Opis: Przed Wami bardzo ożywczy kobalt. Jeden z ładniejszych odcieni w mojej kolekcji. Aplikacja tego lakieru jest bardzo przyjemna, wystarczają dwie warstwy do pełnego krycia, nie smuży. I szybko wysycha. Bardzo ładnie się błyszczy.  
Pojemność: 10 ml
Cena: 6,99 zł


Baza: odżywka do paznokci 10 IN ONE (Sensique)
Kolory: #251 COBALT BLUE z serii HOT COLORS (my Secret)
Wzorki: farbki akrylowe
Dodatki: cekiny
Wykończenie: top coat INSTA-DRI (Sally Hansen)
Tym razem zdobienie bez szału, bo akurat wtedy nie miałam czasu na coś więcej. I tak wymyślałam na szybko, co by tu zmalować.


Najważniejsze oczywiście na końcu. Aż tydzień zajęło mi zebranie się do ogłoszenia kto wygrywa książkę i dodatki, ale ciągle brakowało mi czasu. Ale nareszcie się udało.


Proszę Adoriannę o maila do mnie (Joanna.reda07@gmail.com) z adresem do wysyłki. 




4 komentarze:

  1. kolor tego lakieru jest obłędny! bardzo lubię MySecret :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatne zdobienie na tym kolorki bardzo mi się podoba :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor ) bardzo lubię lakiery tej firmy )

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ale super :) już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...