piątek, 5 lutego 2016

Roses, roses

Nazwa: #189 peach z serii SENSIQUE COLOR (Sensique)
Od producenta: "Trwały lakier do paznokci z Tefpoly. Intensywny kolor i szklany połysk. Przed użyciem wstrząsnąć (góra/dół). Polecane zastosowanie lakieru podkładowego."
Opis: Na początek delikatna brzoskwinka. Należy do typowych pasteli. Jeśli chodzi o wady to troszkę smuży i dwie warstwy nie wystarczają do pełnego krycia, ponieważ pojawiają się prześwity. Jednak mimo tych niedociągnieć kolor sam w sobie jest bardzo ładny. A jeśli zmalujemy jakieś wzorki to prześwitów też nie będzie widać. Podobnie jak pozostałe lakiery z tej serii nie sprawia problemów przy zmywaniu.
Pojemność: 10 ml

Cena: 6,99 zł


Nazwa: #254 VIOLET TREND z serii WAX MATT (my Secret)
Od producenta: "Nowoczesna formuła lakieru zapewnia wykończenie o woskowej strukturze z subtelnym połyskiem."
Opis: Nie wiem dlaczego, ale ten kolor strasznie kojarzy się mi z jagodami. Może przez to, że jak się je rozgniecie to mają dość podobny kolor. Pierwsze zdjęcie buteleczki przedstawia ten kolor jako zbyt jasny w rzeczywistości jest znacznie ciemniejszy, co będzie widoczne na paznokciach. Ten lakier charakteryzuje się lekko matowym wykończeniem co dodaje mu pewnego uroku. Na szczęście przy nakładaniu nie smuży i spokojnie wystarczają dwie warstwy. Zmywanie jest troszkę cięższe ze wzg właśnie na ten delikatny mat.
Pojemność: 10 ml

Cena: 6,99 zł


Baza: odżywka do paznokci PROTEIN IN ACTION (Sensique)
Kolory: #254 VIOLET TREND z serii WAX MATT (my Secret), #189 peach z serii SENSIQUE COLOR (Sensique)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: top coat INSTA-DRI (Sally Hansen)

Dotarliśmy do zdobienia i paznokci w innym kształcie w porównaniu ze zdjęciami swatch-owymi. Różnica wynika z tego, iż większość lakierów nałożyłam na paznokcie i sfotografowałam niemalże jak tylko je dostałam. Jednak musiałam na to poświęcić dwa weekendy ze wzg na to, że potrzebowałam światła dziennego aby za bardzo nie przekłamać koloru. Brak dobrego oświetlenia jest również przyczyną tego, że na blogu pojawia się mało zdobień, bo niektórych po prostu nie mam jak sfotografować, a gdy już mam możliwość to odrosty są zbyt duże. Aczkolwiek już coraz mniej lakierów zostało mi do zaprezentowania. Dzisiejsze zdobienie jest z serii przywołującej ciepłe dni, bardzo o nich marzę, oczywiście nie mam tu na myśli jakiś niesamowitych upałów tylko taką temperaturę koło 20 stopni ale bez skoków do okolicy zera, ponieważ chciałabym wyzdrowieć zamiast jeszcze bardziej się rozłożyć. Mam nadzieję, że Wy lepiej się trzymacie i przeziębienie omijacie szerokim łukiem. A jeśli Was rozłożyło tak jak mnie to przynajmniej popatrzcie na to ciepłe zdobienie.


Dziękuję Drogerii Natura oraz markom mySecret i Sensique za możliwość testowania powyższych produktów.


A na koniec muszę pochwalić się moją lampką bezcieniową, którą dostałam z racji wczorajszych imienin od mojego cudownego narzeczonego :) Co oznacza, że będę mogła robić zdjęcia nawet wieczorami i mam nadzieję, że się do tego zmobilizuję :) Poniżej zobaczycie porównanie zdjęć mojego obecnego zdobienia, które były zrobione przy świetle dziennym oraz przy lampce. Od razu mówię, że kolor znacznie bardziej oddaje zdjęcie pod lampką.


Zdjęcie wykonane pod lampką.


Zdjęcie wykonane przy świetle dziennym.


Oba zaprezentowane zdjęcie nie były poddane obróbce graficznej typu światło, kontrast. Dodałam jedynie ramki i logo.

To by było na tyle jak na razie i tak strasznie się dziś rozpisałam, ale to chyba z radości że weekend i mogę sobie odpocząć od banku jak i ogólnie od Warszawy ;)

Trzymajcie się cieplutko i miłego weekendu :) Postaram się jeszcze coś napisać w sobotę lub niedzielę o ile znajdę czas ;)


11 komentarzy:

  1. ajjj śliczne pazurki :) a zdobienie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne zdobienia i fakt, że lewa ręka jest tak samo pomalowana jak prawa <3 a lampka to świetny pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobienie prześliczne :) ja ostatnio sobie sprezentowałam namiot bezcieniowy i jestem niesamowicie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie połączone kolory :-) no i slliczne zdobienie,Ps.zazdroszczę tak fajnej lampki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta brzoskwinka jak i zdobienie ^^:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej ta lampa jest świetna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ci wyszły różyczki, paseczki :) Podobają mi się woskowe wykończenia.
    Dołączyłam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobienie:) Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak lampa bezcieniowa ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...