środa, 3 lutego 2016

Wieje chłodem :)

Nazwa: #187 french lila z serii SENSIQUE COLOR (Sensique)
Od producenta: "Trwały lakier do paznokci z Tefpoly. Intensywny kolor i szklany połysk. Przed użyciem wstrząsnąć (góra/dół). Polecane zastosowanie lakieru podkładowego."
Opis: Ten lakier charakteryzuje się pięknym liliowym odcieniem, a jego dodatkową zaletą jest to, iż jest niemalże identyczny z innym fioletem w mojej kolekcji, który bardzo lubiłam, ale jak to zwykle bywa skończył się. Zatem mam następcę. Nie ma co więcej się rozpisywać na jego temat bo podobnie jak pozostałe lakiery z tej serii charakteryzuje się niesamowitym połyskiem, do krycia wystarczają dwie warstwy, a zmywanie jest bezproblemowe.
Pojemność: 10 ml

Cena: 6,99 zł


Baza: odżywka do paznokci VITAMIN FIRST AID (Sensique)
Kolory: #251 COBALT BLUE z serii HOT COLORS (my Secret), #187 french lila z serii SENSIQUE COLOR (Sensique)
Wzorki: farbki akrylowe
Dodatki: lakier z drobinkami #63 z serii Polka (Vipera)
Wykończenie: top coat INSTA-DRI (Sally Hansen)

Dzisiejszym wieczorem mam dla Was chłodny mani. Już robiłam podobne zdobienie około rok temu. I tamto wcześniejsze bardziej się mi podoba, chyba tamta kolorystyka bardziej mi podpasowała. Dobranoc :)


Miałam możliwość testowania powyższych produktów dzięki zaufaniu marek mySecret, Sensique oraz Drogerii Natura. :)



3 komentarze:

  1. Ładne kolorki, dla mnie ten pierwszy cuudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten fiolecik - cudo! Pięknie wygląda na Twoich paznokciach *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. co za świetne paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...