wtorek, 8 marca 2016

Azteckie hybrydy

Baza: Gel Polish BASE REMOVABLE (Indigo)
Recenzowane hybrydy: #069 HOLIDAY, #108 DREAMS, 059 IVORY (CHIODO) seria Chiodo PRO
Wzorki: czarna farbka akrylowa
Wykończenie: Removable Top Coat PRO WHITE (Indigo)

W poprzednim poście prezentującym lakiery Chiodo przedstawiłam już informacje od producenta. Zaś moja opinia dotycząca kolejnych lakierów raczej się nie zmieniła. Podobnie jak wcześniejsze również te nie sprawiały mi problemów przy aplikacji, wszystko było w porządku. Aczkolwiek czytałam opinie o problemach z nakładaniem i utwardzaniem w przypadku stosowania bazy tejże firmy, jednak nie mam możliwości aby wypowiedzieć się na ten temat, ponieważ testuje je na zupełnie innej bazie.
Nadal obstaję przy tym, iż mimo bardzo dużej ilości plusów jak łatwa aplikacja, krycie przy dwóch warstwach, szybkość utwardzania, niesamowita gama kolorów, to jednak bardzo dużym minusem jest trudność w ściągnięciu tych hybryd. Pod poprzednim postem miałam komentarze sugerujące używanie do tego celu specjalnego preparatu firmy Chiodo, niestety takiego preparatu nie dostałam do testów. Jednak producent zapewnia, że recenzowane lakiery można ściągnąć zarówno preparatem Chiodo jak i acetonem w związku z powyższym tego bym oczekiwała, ale się rozczarowałam. I na tym zakończę moją dzisiejszą wypowiedź.
Zapraszam do oglądania zdjęć.



8 komentarzy:

  1. eh.. no jak zwykle śliczne :) Zrób w końcu coś brzydkiego, bo nudne te komenatrze, ciągle to samo :D No żartuję i podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta czerwień i wzorek b. ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdobienie :) Supernowe ci wyszły te azteckie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdobienie. Bardzo lubię azteckie wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Problemów z utwardzaniem bazy nie zauważyłam. Faktycznie aceton nie do końca pomaga w usunięciu hybryd. Mogę powiedzieć, że te hybrydy lepiej od tych z którymi wcześniej miałam do czynienia radzą sobie z dkugotrwaloscia u osób u których hybryda nie utrzymuje się długo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Masz talent dziewczyno, rewelacyjnie Ci to wyszło, a gdyby ktoś jeszcze miał ochotę na więcej pomysłów paznokciowych zapraszam http://ania-paznokcie-malowanie.blogspot.com/

      Brawo Ty !!

      Usuń
  7. Świetnie to wygląda, spróbuję nauczyć się takiego wzoru ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...