czwartek, 21 kwietnia 2016

BuRgUnD

Baza: odżywka VITAMIN FIRST AID (Sensique)
Kolor: Top color zestaw nr 4 Burgundy (Sensique)
Wzorki: biała farbka akrylowa RaNails RaPaint
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence) ---> nareszcie powrót do mojego ukochanego topu/a ;)

Hej, hej :) A oto dziś chcę się z Wami podzielić moją opinią na temat lakierów od Sensique, które są w pakiecie duo o nazwie BURGUNDY. I akurat pierwszy zestaw testuję w takim połączeniu jakie wybrał producent. Myślę, że jest wprost idealne. Przechodząc zaś do szczegółów. Oba lakiery nie sprawiały mi wielkiego problemu przy aplikacji, chociaż ten z drobinkami łatwiej było nałożyć ze względu na to, że jest trochę gęstszy i nie zalewa skórek, z bordo trzeba było bardziej uważać. Przy nałożeniu dwóch warstw są jeszcze widoczne delikatne prześwity na końcówkach, jednak na zdjęciach ich nie widzę. A przy zdobieniu to już zupełnie nie rzucają się w oczy. Zasychanie też raczej nie należy do kłopotliwych, ale ja po jakimś czasie nakładam mój top od Essence, bo wiem że po nim to już na pewno nic złego nie stanie się moim pazurkom.


Teraz pora, aby zaprezentować zdobienie. Niech Was nie dziwi zmiana kształtu i delikatny odrost. Otóż pomalowałam pazurki chcąc zrobić zdjęcia, jeszcze bez zdobienia co nie do końca wyszło. A zanim zmobilizowałam się do zrobienia wzorków to kilka dni minęło i nie dość że pojawił się odrost to dodatkowo złamałam kilka paznokci. I tak jeszcze prostując, kolor lakieru z drobinkami najlepiej przypomina zdjęcie pierwsze oraz ostatnie w tym poście. :) Na pozostałych jest taki zbyt różowy, a i jeszcze na zdjęciach samych buteleczek też niemalże identycznie się prezentuje.
 


7 komentarzy:

  1. *_* niezwykłe połączenie kolorów które jest niezwykle spójne. Bardzo mi się podoba wzór który namalowałaś :) Piękne mani:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor boordowy bardzo mi siępodoba, tamten jaśniejszy już trochę mniej, do tegoo wspaniałe zdobienie wieńczy cały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje dłonie wyglądają pięknie przy tym kształcie paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolorki :) podobam i się to zdobienie na środkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach wzorki wyglądają tak precyzyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...