piątek, 15 kwietnia 2016

Stemplowe naklejki

Baza: odżywka VITAMIN FIRST AID (Sensique)
Kolor: #256 BURLYWOOD, #257 LIGHT PINK (My Secret)
Wzorki: stemplowa naklejka kontury #196 night SENSIQUE color, wypełnienie #11 SUNNY Nailed it! (MIYO), #245 LIME hot COLORS (My Secret), #191 candy SENSIQUE color, #168 City Fashion (Hean), #257 LIGHT PINK (My Secret)
Wykończenie: Top coat KillyS

Tym razem przedstawię Wam stempel od Lady Queen, dzięki niemu wykonałam swoje stemplowe naklejki. Wcześniej zwykle odbijałam wzorek na foli, a teraz postanowiłam spróbować na stemplu i okazało się, że o wiele szybciej i łatwiej to wychodzi. Gdzieś tutaj pokazywałam jak wykonać stemplowe naklejki i analogicznie postąpiłam wykonując je na stemplu ;) Wcześniej nie próbowałam tego na stemplach, ponieważ jeden był za mały, a dwa kolejne trochę mi nie pasowały, ale okazało się, że ten jest idealny do tego celu. W sumie, jak dla mnie, lepiej na nim zrobić naklejkę niż bezpośrednio odbijać wzorek na paznokciu. Odnoszę wrażenie, że do bezpośredniego odbijania jest trochę za twardy, zdecydowanie bardziej jestem zadowolona ze swojego pierwszego stempla od firmy KONAD. I to byłoby na tyle, dlatego zapraszam do rzucenia okiem na zdjęcia :)


Poniżej znajduje się kod 15% zniżki na zakupy w sklepie Lady Queen GQLC15.



7 komentarzy:

  1. Efekt naprawdę świetny, jak arcydzieło :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mani, świetna kolorystyka. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam już o tej metodzie jakiś czas temu, ale jakoś do tej pory sama nie spróbowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny p0omysł by urozmaicić sobie standardowe stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie to wyglada, a naklejek jeszcze nigdy nie robilam,muszę w koncu spróbować

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...