czwartek, 28 kwietnia 2016

Wakacje pod palmami :)

Baza: odżywka VITAMIN FIRST AID (Sensique)
Kolory: #136 z zestawu 1 NATURAL (Sensique), #168 #180 City Fashion (Hean), #251 Cobalt Blue (my Secret), #11 SUNNY (MIYO), #59 z serii Polka (Vipera), #16 TROPICANA (MIYO), #300 White On z serii Xtreme (Sally Hansen)
Stemple: #196 night Sensique color (Sensique)
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Dziś mam dla Was niezły mix kolorów. Dodatkowo chciałam Wam na początek przedstawić jeden z lakierów o numerze #136 z duetu NATURAL. Jest to lakier, który należy do pół transparentnych, czyli może być bardzo fajny do frencha za równo tradycyjnego jak i jakiegoś urozmaiconego :) Ma przyjemną barwę, która strasznie kojarzy się mi z lodami śmietankowymi :D Jak dla mnie bardzo dobrze się nakłada i szybko zasycha. Ponadto paznokcie idealnie wyglądają nawet tylko z samym lakierem. :)
Jednak jak to zwykle bywa nie może zabraknąć zdobienia. Tym razem stempelki z mojej pierwszej płytki, z którą zaczynałam moją stemplową przygodę, czyli płytka od KONAD. Ale zanim wykonałam stempelki, to najpierw trochę pokombinowałam z kolorami. Gąbeczką do makijażu nałożyłam kilka kolorów, a jak już zaschły to biały lakier rozrobiłam z bezbarwnym topem i również gąbeczką nałożyłam taką jakby mgiełkę na te kolorowe paznokcie. Później top, aby szybciej wszystko zaschło, i stempelki. :) A teraz zapraszam na porcję zdjęć :)


Na koniec chciałam Wam jeszcze napisać kilka słów o tatuażach od Lady Queen. Wzorki są bardzo ciekawe, ale niektóre ciężko jest aplikować zwłaszcza te mające rozłączne elementy. Dlatego prezentuję Wam tylko prosty okrągły tatuaż, ponieważ z nim nie było dużego problemu przy aplikacji. :) Jeszcze czeka na wykorzystanie Łapacz Snów, ale z nim czekam na letni czas, bo marzy się mi on na łopatce lub przedramieniu. A gdyby jednak Was zainteresowały te tatuaże to na samym dole macie kod ze zniżką na nie lub na jakiekolwiek inne produkty ze sklepu Lady Queen. :)




6 komentarzy:

  1. Genialne mani! :)

    Ps. fajnego masz bloga i śliczne zdjęcia, więc zostaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te paznokcie są bajeczne! Bardzo mi się podobają :) Co do tatuaży to kupiłam w wakacje w Super pharmie, ale szybko mi schodzą ze skóry.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...