niedziela, 15 maja 2016

Blue one stroke

Baza: odżywka VITAMIN FIRST AID (Sensique)
Kolor: granat od Eveline (niestety brak jakiegokolwiek oznaczenia numerycznego), niebieski #161 z serii Sensique color (Sensique)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Tym razem mała odmiana. Ponownie pojawia się lakier od Sensique, ale tym razem to mój własny zakup. Miałam już okazję recenzować sporą ilość lakierów z serii COLOR, jednak wtedy nie otrzymałam do testów niebieskości. Dlatego jak tylko pojawiłam się w Drogerii Natura, a przy okazji trafiłam na promocję to musiałam przygarnąć ten właśnie odcień :D Kolorek jest wprost uroczy. A w połączeniu z granatem od Eveline bardzo ciekawie współgra. Całość musiałam oczywiście dopełnić one strokowym zdobieniem. Zatem standardowo pojawiły się kwiatuszki. A teraz zapraszam na porcję zdjęć :)


Przy okazji, one strokowe zdobienie wykonałam za pomocą fenomenalnego pędzelka od Born Pretty Store. Stworzyłam nim już kilka zdobień, ale niestety nie były one sfotografowane. Dlatego dopiero teraz pędzelek pojawia się w poście. Nie dość, że można przy jego pomocy wykonać bardzo ciekawe kompozycje to jeszcze bardzo ładnie wygląda i jest poręczny. Zaś jego obecna cena to $5.56, a z kodem XBSQ10 otrzymacie 10% zniżki. :)


A na koniec chciałam się Wam pochwalić efektami mojego pierwszego manicure japońskiego :) Nie spodziewałam aż takiego efektu. Połysk jest wprost niewyobrażalny i paznokcie wyglądają jakby nałożyło się na nie lakier bezbarwny. Co więcej po nałożeniu lakierów i późniejszym ich zmyciu paznokcie nadal pięknie błyszczą jedynie na odroście nie ma tego połysku. Zatem muszę powiedzieć, że manicure japoński stanie się nieodłącznym elementem pielęgnacji moich paznokci :) Poniżej kilka zdjęć, przedstawiających efekty tego zabiegu :) 




8 komentarzy:

  1. Urocze te kwiatuszki :) ja wczoraj zrobiłam pierwszy raz mani masłem shea od indigo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej piękne zdobienie :) i te kolorki idealnie do siebie pasują 😊 Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie kiedyś pomyślę o japońskim manicure bo efekt zachwyca :) tak jak Twoje mani - cudownie zmalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękny kolor! Idealnie połączyłaś go z granatem :) Kiedyś robiłam sobie japoński ale potem przez kilka dni nie mogłam malować paznokci lakierami, bo te za szybko odpryskiwały.

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne połaczenie kolorkow ! Ostatnio połączyłam moje semilaci kolor 130 i 007 i powiem Ci że wyszło bardzo fajnie. Widze ze swoje wzorki robiłas na klasycznych lakierach, radzę Ci spróbować kiedyś hybryd:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryd też używam, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdy potrzebuję trwałego zdobienia. W innym przypadkach wolę zwykłe lakiery, bo zdobienie szybciej można zmienić ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...