piątek, 6 maja 2016

Blur effect

Baza: odżywka VITAMIN FIRST AID (Sensique)
Kolor: #199 z zestawu # ORIENT, #201 z zestawu 1 NATURAL (Sensique)
Tło i wzorki: farbki akwarelowe
Dodatkowo: lakier z drobinkami bez nazwy
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Tym razem połączyłam lakiery z dwóch zestawów, ponieważ uznałam że w takiej kolorystyce ciekawiej się prezentują. Oba lakiery dobrze się sprawują, tzn. bezproblemowo się je nakłada, nie smużą i kryją przy dwóch warstwach. Dodatkowo nie ma żadnego problemu ze zmywaniem.
Do takiego połączenia kolorystycznego wykonałam zdobienie w ostatnio dość popularnym stylu zwanym "blur effect". Najpierw zrobiłam kolorowe plamy farbkami akwarelowymi, a gdy już zaschły zmalowałam ostateczne wzorki :) Dodałam jeszcze troszkę lakieru z drobinkami i nałożyłam top.


Produkty dostałam w ramach współpracy z Drogeriami Natura i marką Sensique.


11 komentarzy:

  1. Blur effect ) jeszcze nie próbowałam , ale ciekawie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się odcienie tych lakierów jak i samo zdobienie ☻

    OdpowiedzUsuń
  3. o ile kolory solo nie do końca do mnie przemawiają, tak zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też nie byłam przekonana do tych kolorów, dlatego musiałam coś pokombinować :)

      Usuń
  4. Cudowne! Uwielbiam ten efekt! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdobienie, niesamowicie mi się podoba ten efekt😃

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow. Ale cudowne <3 nie mogę się napatrzec na to zestawienie :-D



    One storke jest najlepsze, ale ciągle ćwiczę i ciągle mam dużo do poprawienia :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. To rzeczywiście są paznokcie w kolorze marzeń. :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...