piątek, 13 maja 2016

Bow & Dots

Baza: odżywka VITAMIN FIRST AID (Sensique)
Kolor: #200 z zestawu 3 ORIENT (Sensique), #300 White On Xtreme wear (Sally Hansen)
Wzorki: kokardki - farbki akrylowe, kropki - #198 z zestawu 4 Burgundy (Sensique), #369 Nicole by O.P.I., #257 Light Pink GEL EFFECT (mySecret)
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Hej, hej, już zapomniałam jak to jest pracować, a wystarczył mi tylko miesiąc ;) Dlatego teraz jak znalazłam nową pracę i musiałam znów wrócić na 8 godzin dziennie do biurka, to odczuwam straszne zmęczenie. Co powoduje, że jak już wracam do mieszkania to nawet nie mam ochoty siadać do laptopa. Na szczęście już uporałam się z wyborem zaproszeń i ich projektowaniem więc teraz z takich rzeczy, które trzeba wykonać przy laptopie to zostaje mi blog. I tak dziś, wraz z początkiem weekendu, mam dla Was nowe zdobienie i opinię na temat ostatniego lakieru z trzech zestawów od Sensique, które dostałam jakiś czas temu.
Cóż mogę powiedzieć o lakierze #200 oprócz tego, że ma prześliczny kolor. Otóż standardowo nie sprawia problemów przy nakładaniu, a do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy. Dodatkowo piękny połysk i niesamowita fioletowo-niebieska poświata z drobinek zawartych w lakierze. I oczywiście bezproblemowe zmywanie.
Niestety na zdjęciach z kokardkami, kolor lakieru nie jest już tak dobrze oddany. Myślę, że bliższy rzeczywistości jest na pierwszych zdjęciach, gdzie jest pokazany solo. Kilka słów na temat kokardek, wykonałam je metodą one stroke na koniec dodając tylko czarne kontury, a na palcach wskazujących utworzyłam kropeczki :) Teraz pozostaje mi zaprosić Was do obejrzenia zdjęć. Buziaczki :*



5 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie i ciekawy odcień różu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kokarda! Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentarz: Sliczne zdobienie, a najbardziej do gustu przypadły mi kokardki ;) Nie wolisz jednak hybryd od klasycznych lakierów? Moje semilaci utrzymują się 2-3 tygodnie co jest super ułatwieniem, bo nie trzeba zmywać i malowac paznokci co pare dni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę zwykłe lakiery, bo nie lubię długo nosić jednego zdobienia. A ściąganie co chwilę hybryd mija się z celem. Kiedy wiem, że mam mało czasu na malowanie paznokci lub gdy czekają mnie jakieś cięższe prace przy których zwykły lakier może nie wytrzymać, to wtedy oczywiście sięgam po hybrydy, ale wolę indigo :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...