sobota, 25 czerwca 2016

Bad icon

Baza: baza hybrydowa Gelish, a na nią #22 MINT (Semilac)
Kolory: lakiery hybrydowe #40 CANARY GREEN, #41 CARIBBEAN GREEN, #22 MINT (Semilac)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: top coat Gelish

A tymczasem, zanim zacznie się meczyk, a po nim sesja narzeczeńska, to wrzucam Wam moje bardzo energetyczne zdobienie. Była to moja pierwsza próba z Bad Icon. Na wszystkich pazurkach oprócz bazy, jest później nałożony lakier MINT, a dopiero po nim odpowiednio CANARY i CARIBBEAN :) Musiał być jeszcze jakiś lakier pod neonki, ponieważ w innej sytuacji za bardzo by prześwitywały. Wzorki standardowo zmalowałam własnoręcznie spędzając nad nimi trochę czasu, ale akurat wtedy miałam go trochę. A teraz zapraszam Was do oglądania zdjęć oraz wyrażania swojej opinii pod postem. Zaś ja uciekam zrobić makijaż, aby móc już na spokojnie obejrzeć mecz. ;)


11 komentarzy:

  1. O wow,ale mega swietne zdobienie, bardzo ladne wykonanie i pozytywnie nastraja do swiata

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne <3 Te kolorki są taaakie energetyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne neonki <3 uwielbiam takie kombinacje kolorów :P a wzorki meeeeeega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest energia! Fenomenalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorki bomba! ale co do topu i bazy to ja jednak wolę te z Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! :)

    Zapraszam do mnie :) bydominikanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo energetyczne czyli idealne na lato! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...