wtorek, 28 czerwca 2016

Rapidograf nails

Baza: odżywka KERATIN NUTRITION (Sensique)
Kolory: ART NAILS #323 tamarillo, #324 guava, #325 magnolia, #326 rambutan, #328 salmonberry (Sensique)
Wzorki: rapidograf
Wykończenie: top coat Ultra Gloss Nail Shine (Essence)

Po ostatnim bardzo energetycznym poście, mam dla Was coś delikatnie stonowanego. W dodatku są to lakiery, które dostałam do recenzji i mimo, że odcienie są niemalże w jednej tonacji, to są obłędne. Wszystkie mają kremową konsystencję, a jedynie #324 guava dodatkowo zawiera delikatne drobinki. Niestety ta seria lakierów potrzebuje do idealnego, pełnego krycia aż trzech warstw, ponieważ przy dwóch końcówki za bardzo prześwitują. Wysychają dość przyzwoicie i jak dla mnie wystarczająco szybko, aby się nie denerwować. Zaś zmywanie też nie stanowi problemów, jedynie #324 troszkę ciężej zmyć przez te drobinki :) Poniżej kilka zbliżeń na kolory, natomiast dalej są już zdjęcia z wzorkami, które wykonałam rapidografem. Jest to cudowne urządzenie, którym mogę wykonać bardzo precyzyjne wzory, jedyna wada to czyszczenie, ale dla efektów warto :) Zapraszam do oglądania.



13 komentarzy:

  1. Podziwiam wprawę obsługi rapidografu :) Dla mnie pomalowanie paznokci na prawej ręce to wyzwanie, a co dopiero zrobienie tak idealnych, równych wzorków na obu dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolory i piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu coś pięknego:P nie spodziewałam się takiego efektu za pomocą tego cudeńka... faktycznie precyzyjne, no i widać, że jesteś już wyczwiczona bo są takie same dłonie prawie nic się nie różnią ... podziwiam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne <3 Jaki rapidograf polecasz? Planuję sobie jakiś kupić, ale szukam czegoś sprawdzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne kolorki <3 a malowanki stylografem są cudowne :) ja też ostatnio sięgam po niego najczęściej

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentują! Bardzo ładne zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki i świetne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku śliczne zdobienie ^^

    Zapraszam do mnie :) bydominikanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem, wspaniale radzisz sobie z rapidografem :) Mani obłędne i nietuzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne Ci wychodzą te wzorki, Ja do takich zdobień używam stylografu z Semilaca i jestem mega zadwolona ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdobienie, które wykonałaś jest mega, wygląda, jak stemple, albo naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne masz paznokcie :) Obserwuje i zapraszam do mnie :) http://pinklips666.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...