sobota, 18 czerwca 2016

White aztec

Baza: odżywka 10 IN ONE (Sensique)
Kolor: ART NAILS #327 moraing sky (Sensique)
Dodatkowo: NAIL Art #272 SILVER SPARKS (mySecret)
Wzorki: biała farbka akrylowa
Wykończenie: top Ultra Gloss Nail Shine (Essence)

Witajcie moi kochani. Znów nie mogę się zebrać do nowych postów. Zdobień i zdjęć czeka już trochę w kolejce na publikację, a ja ciągle się ociągam. Niestety, po ośmiu godzinach w pracy przed kompem, gdy wracam do domu już nie mam siły żeby znów do niego zasiadać. Ostatnio robiłam wyjątek i obrabiałam po kilka zdjęć, aby móc w końcu się nimi pochwalić. Część zdobień znajdziecie oczywiście na instagramie, bo tam bardzo często pojawiają się moje aktualne pazurki. Aczkolwiek przejdźmy teraz do rzeczy. Przedstawiam Wam moje niebieskości od Sensique oraz My Secret, to były niestety jedyne takie odcienie w tej paczce, ale są obłędne. Ten od Sensique to taka lekko naciągana pastela, delikatnie wpadająca w fiolet, potrzebująca około 3 warstw do pełnego krycia. Zaś lakier od My Secret, to taki glitter z drobinkami niebiesko-srebrnymi i ze srebrnymi płatkami. Raczej do stosowania na jakiś jednolity kolor niż solo. I właśnie bardzo ładnie współgra z MORAING SKY :) Oczywiście standardową wadą tego lakieru jest jego zmywanie, ale ze względu na kolor jestem w stanie mu to wybaczyć :) Zaś na koniec, aby dodać jeszcze większego uroku obu lakierom, zagościły na nich lekko naciągane azteckie wzorki w kolorze białym :) I to tyle na dziś:) 


Cieszę się, że mam możliwość testowania powyższych lakierów i dziękuję za zaufanie Drogeriom Natura oraz markom Sensique i My Secret :)



7 komentarzy:

  1. Wooow! Ale śliczne pazurki, masz talent, ja chyba bym tak nie potrafiła ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://podobiektywemkaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie razem prezentują się te lakiery, a zdobienie dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to połączenie - zdobienie wygląda bardzo ładnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie moje kolorki, jednak wzorki uwielbiam, bo dzięki nim mój semilaczkowy mani prezentujw się jeszcze ładniej ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdobienie ;) świetne połączenie ;)

    Zapraszam do mnie bydominikanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...