piątek, 1 lipca 2016

Arielka

Baza: odżywka KERATIN NUTRITION (Sensique)
Kolory: Art Nails #324 guava, #328 salmonberry (Sensique)
Dodatkowo: Nail Art #270 PINK CLOUD (My Secret)
Malunki: farbki akrylowe
Wykończenie: top coat Ultra gloss nail shine (Essence)

Póki mogę to staram się zamieszczać jak najwięcej nowych postów. Dlatego dziś pojawia się kolejny. Tym razem zdobienie Disneyowe, co sobie wymyśliłam już prawie rok temu, przypominając chcę zmalować wszystkie bądź prawie wszystkie księżniczki Disneya ;) I tak też nadeszła pora na Arielkę (w tajemnicy powiem Wam, że obecnie na moich pazurkach gości już kolejna księżniczka, ale ona pojawi się na blogu dużo później). Zaś w dzisiejszym poście w roli głównej dwa lakiery od Sensique, o których pisałam w ostatnim poście, a dodatkowo wykorzystałam tutaj delikatny PINK CLOUD, dzięki któremu udało się pięknie dopełnić całą kompozycję. Lakier jest bardzo fajnym dodatkiem, zwłaszcza gdy nie mamy czasu na zdobienia, ale jak widzicie można go fajnie wykorzystać nawet przy malunkach. Jedyna wada to trochę trudniejsze zmywanie, a poza tym jest super. Zapraszam do oglądania zdjęć :)



13 komentarzy:

  1. O rany nawet na "gorszej" ręce udalo Ci się tak pięknie namalować Arielkę! Rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze! Ps.dawno tej bajki nie oglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malowanie takich cudów na paznokciach, powinno zostać uznane za kolejną dziedzinę sztuki ;) Gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to masz talent :) jestem zachwycona Arielką :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Świetnie wygląda ten top na jasnym kolorze.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto nie kochał tej bajki? :)
    Na moim blogu recenzja podkładu Marc Jacobs, zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna arielka :) uwielbiam motywy z bajek na paznokciach:) u mnie ostatnio był prosiak z kubusia puchatka

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne mani, masz talent! <3
    Ps. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaa zakochałam się w tym wzorze. Fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...