środa, 26 października 2016

Kropeczkowy świat

Baza: baza hybrydowa (Gelish)
Kolory: lakiery hybrydowe #096 Starlight Night (Semilac), Mr Black (Indigo)
Kropeczki: #001 Strong White, #034 Mardi Gras, #040 Canary Green, #048 Bright Emerald, #041 Caribbean Green, #033 Pink Doll (Semilac)
Wykończenie: top coat hybrydowy (Gelish)

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie po trochę dłuższej nieobecności. Piszę teraz dla/do Was już jako mężatka. Paznokcie z dnia ślub pokażę Wam za jakiś czas (jednak myślę że znaczna część z Was już je widziała na instagramie bądź fanpage), ponieważ dziś chcę nadrobić moją ostatnią recenzję dotyczącą produktu firmy Herome. Z tego też powodu, jak zobaczycie, na zdjęciach staram się bardziej skupić uwagę na skórkach niż samym zdobieniu. Na pewno zauważycie pojawiające się już odrosty, ale przy nich łatwiej mogłam pokazać efekt po nałożeniu produktu. :)
Zatem o jakim produkcie mowa? Nazwę zawarłam w opisie użytych produktów, ale co się za nią kryje? Otóż Herome Hydrating Nail Gel to cudowny preparat poprawiający kondycję głównie moich skórek, bo to właśnie do nich go stosowałam. Jest to żel, który nakładamy pędzelkiem na cały paznokieć lub tylko na skórki, jak kto woli i pozostawiamy do wchłonięcia. Zwykle trwa to około 5 minut. A w tym czasie możemy odczuć delikatne chłodzenie :) Na zdjęciach poniżej zobaczycie jak to wygląda zanim preparat się wchłonie oraz już po wchłonięciu.
Moje odczucia po zastosowaniu żelu są bardzo pozytywne. Kondycja skórek znacznie się poprawiła, a w razie pogorszenia wiem już po co sięgnąć. Jednak staram się używać żelu bądź oliwki przy codziennej pielęgnacji :)



Po wchłonięciu:


I tu też po wchłonięciu:


Na koniec chciałam złożyć bardzo serdeczne podziękowania na ręce sklepu BodyLand.pl dzięki, któremu miałam możliwość przetestować produkty marki Herome. Jednocześnie chciałam przeprosić za tak długie przeciągnięcie recenzji, ale niestety fizycznie nie miałam możliwości uporać się z tym wcześniej.


8 komentarzy:

  1. Bardzo efektowne mani *_* ż mi się kropek na pazurkach zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kropki. Wyszło ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ;) Kocham kropki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje "żonko" :)
    piękny mani !! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kropeczki to chyba najprostsze zdobienie, a daje nam tyle możliwości. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne pazury! Kurcze zazdroszczę, ale mam nadzieje że się w końcu nauczę :) Ja za krótko chyba obeznana z hybrydami.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...