sobota, 31 grudnia 2016

Renifery życzą Szczęśliwego Nowego Roku

Baza: odżywka All in One (Sensique)
Kolory: piaskowe lakiery do paznokcie #02 i #11 SAND EFFECT (Pierre Rene)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: na paznokciach z reniferami top coat Ultra gloss nail shine (Essence)

Ten post miał się pojawić jeszcze przed świętami, ale tak jak się spodziewałam, zabrakło na niego czasu. Dlatego zamieszczam go teraz tuż przed zakończeniem kolejnego roku. :)
Przy tym zdobieniu postanowiłam przypomnieć Wam jeszcze piaskowe lakiery od Pierre Rene z 2014 roku. Nadal całkiem nieźle się spisują i nie wyschły jak innej marki. Dodatkowo jestem bardzo zadowolona z tych kolorów, ponieważ świetnie nadają się na jakieś większe okazje i nie potrzeba do nich zdobień. Aczkolwiek tym razem udało mi się uzyskać bardzo ciekawy efekt łącząc oba lakiery z reniferami, które namalowałam farbkami akrylowymi i wykończyłam topem od Essence. Mam nadzieję, że również Wam spodoba się to połączenie. :)


Na koniec zaś, chciałabym Wam życzyć, aby nadchodzący kolejny rok był dla Was jeszcze lepszy od tego właśnie się kończącego. Abyście spełniali swoje marzenia i się tego nie bali, realizowali z powodzeniem wszystkie plany czy postanowienia. A przede wszystkim byście na dawali się przeciwnościom losu tylko kroczyli przed siebie i czerpali siłę z przeszkód, które pojawiają się na Waszej drodze, bo to właśnie one sprawiają, że robimy rzeczy, które na początku wydają się nam nierealne. :) Buziaczki :* :* :*


4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...