środa, 21 grudnia 2016

Zimowe misie

Baza: odżywka ALL IN ONE (Sensique)
Kolory: Art Nails #322 toffee cream, #327 moraing sky (Sensique)
Wzorki: farbki akrylowe
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

Z racji pierwszego dnia zimy zdobienie z zimowymi misiaczkami będzie w sam raz. Tym razem pokazuję Wam coś coraz bardziej aktualnego, aczkolwiek jeszcze kilka zdobień sprzed dwóch, trzech miesięcy zostało, w tym pazurki ślubne :) Dziś jednak będzie przywoływanie zimy i wczuwanie się w atmosferę zbliżających się świąt. Lakiery, których użyłam przy tym mani, recenzowałam już wcześniej, odnośniki są powyżej. Zaś zdobienie wykonałam farbkami akrylowymi. Ostatnio trochę się rozszalałam, bo w przeciągu około tygodnia zrobiłam aż 3 różne zdobienia i wszystkie w tematyce zimowo-świątecznej. Możecie zatem czekać na kolejne posty z niecierpliwością. A ja się więcej nie rozpisuję, bo już późno i nie ma po co Was zanudzać, przecież obejrzycie zdjęcia :D


8 komentarzy:

  1. Te misie są boskie! <3 Muszę sama sobie coś podobnego wyczarować na pazurkach, gdyż efekt jest zniewalający. Teraz idą święta, troszkę wolnego czasu - będę mogla poeksperymentować. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne mani <3 Misie są cudowne i bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem tymi misiami zauroczona, a twój wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodziak! też mam misia ale na hybrydkach z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...