poniedziałek, 13 lutego 2017

Valentine's Nails

Baza: odżywka ALL IN ONE (Sensique)
Kolor: 3D GEL effect #8 ROSY NUDE (my Secret)
Wzorki: stylograf/sonda czarny tusz, czerwony piaskowy lakier #02 SAND EFFECT (Pierre Rene)
Wykończenie: Ultra gloss nail shine (Essence)

W przeddzień Walentynek mam dla Was obiecane walentynkowe zdobienie. Jednak na początek kilka słów o głównym bohaterze, czyli ROSY NUDE. Jeden z najnowszych w mojej kolekcji o bardzo przyjemnym odcieniu. Nie sprawia problemów przy nakładaniu i nie smuży. Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. Jeśli chodzi o wytrzymałość to u mnie wytrzymuje około 2-3 dni, ale nie wiem czy przyczyną nie jest znaczne osłabienie moich paznokci, jednak to sprawdzę za jakiś czas.
O zdobieniu będzie kilka słów poniżej, ale najpierw zapraszam Was do obejrzenia zdjęć.


Zdobienie wykonałam przy użyciu świetnego narzędzia od Born Pretty Story, czyli dwa w jednym stylograf i sonda z różnymi końcówkami. Narzędzie to, dosłownie mnie urzekło, zwłaszcza to że w zależności od potrzeb mogę zmieniać końcówki, dzięki czemu można stworzyć ciekawe zdobienia. Myślę, że warto mieć taki gadżet w kolekcji.


Oprócz połączenia stylografu z sondą, otrzymałam jeszcze narzędzie z dwoma silikonowymi końcówkami, które wykorzystuję do odsuwania skórek, ale podobno może też służyć do nakładania jakiś ozdób na pazurki. Jednak ja chyba zostanę przy odsuwaniu skórek :) Jeśli chodzi o zakupy w BPS możecie wykorzystać moją zniżkę na zakupy akcesoriów paznokciowych korzystając z kodu XBSQ10.




4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...