środa, 8 marca 2017

Moje nietypowe zdobienie ślubne :)


Baza: baza hybrydowa Gelish
Kolory: lakiery hybrydowe Mr White (Indigo) oraz #087 Glitter Indigo (Semilac)
Wzorki: lakier hybrydowy #087 Glitter Indigo (Semilac)
Wykończenie: top coat hybrydowy Gelish

Kochani, znów lekka obsuwa mimo obietnicy na fanpage, ale w końcu jest. Nareszcie zmobilizowałam się do publikacji zdobienia, które wykonałam na swój ślub. Jest dość nietypowe, bo wcale nie w stonowanej kolorystyce, przecież zdobienia ślubne nie muszą być tylko w odcieniach naturalnych, beżach czy pudrowych różach. Ja za takimi delikatnymi zdobieniami nie przepadam i skoro lubię mieć na paznokciach coś wyróżniającego się, to nie zamierzałam z tego rezygnować zwłaszcza w dniu ślubu. Większość z Was doskonale wie, że uwielbiam wszelkie odcienie niebieskości, dlatego przy tym zdobieniu właśnie niebieskości królują, a w zasadzie przepiękny Glitter Indigo. Na chwilę obecną, wśród lakierów hybrydowych, a nawet zwykłych nie mam większego ulubieńca niż ten właśnie kolor od Semilac. 
O wykonaniu zdobienia rozpisywać się nie będę, ponieważ Sharm effect już od jakiegoś czasu pojawia się w świecie wirtualnym oraz rzeczywistym więc gdybyście chcieli dowiedzieć się jak wykonać takie zdobienie, to na pewno znajdziecie mnóstwo filmików na ten temat.
Dlatego ja po prostu zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć, tym razem za dużo ich nie ma. Był to okres dość nerwowych więc nie było za dużo czasu na zajmowanie się innymi rzeczami.


I na koniec jeszcze zdjęcie, które przedwczoraj pojawiło się na fejsie i było zapowiedzią dzisiejszego posta. 


8 komentarzy:

  1. woow jakie śliczne :) ja kiedyś widziałam jak panna młoda miała różowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe. Bo w końcu kto powiedział, że paznokcie na ślub muszą być delikatne ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :) nawet dla panny młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Kto powiedział, że paznokcie na ślub muszą być jasne? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie nietypowe ale bardzo ładne, ten granatowy semilac prezentuje się doskonale w tym zdobieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...