sobota, 8 lipca 2017

Pierwsze proszkowe kroki

Baza: baza hybrydowa Gelish
Kolory: lakiery hybrydowe MrWhite (Indigo), #48 Bright Emerald (Semilac) 
Wzorki: żel SUGAR EFFECT (Indigo), proszki akrylowe kobaltowy oraz niebieski (NeoNail), puder holograficzny (BPS)
Wykończenie: top coat hybrydowy (Gelish)

Taka mała przypominajka mojego pierwszego proszkowego zdobienia. Oprócz proszków akrylowych wykorzystałam również puder holograficzny od BPS. Na początek zdobienie nie jest zbyt skomplikowane, ale to dopiero pierwsze kroki. Jednak Ci, którzy obserwują mój fanpage na pewno widzieli już wzorniki z wykorzystaniem tych proszków :)  


3 komentarze:

  1. Mi sie bardzo podobaja :)
    Dodaje do obserwowanych: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszło. Podobają mi się kolory jakich użyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozytywny komentarz, jak również za taki, który wyraża jakąś radę na przyszłość, nakierowuje ku lepszemu tworzeniu arcydzieł na paznokciach :)
Pozdrawiam ^^

PS. Nie mam nic przeciwko temu, że coś Ci się nie podoba, jednak jeśli już to piszesz to podaj konkretne argumenty i nie pisz jako anonim, bo nie masz po co się wysilać, w takiej sytuacji Twoja wypowiedź i tak nie trafi do obiegu. Nie mam ochoty ubolewać nad tym, że masz akurat zły dzień i chcesz dla zabawy demotywować innych, to Twój problem a nie mój!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...